walking in my shoes


jag orkar fan inte mer. grinar till och från hela tiden. vill bara flytta härifrån och skaffa mig ett jobb. kommer att ruttna bort här. jag känner inte siri. vet knappt vem det är. men tycker att hon kan skaffa sig ett annat boende innan jag seriöst bryter ihop och absolut och verkligen inte orkar mer. alla tjatar om att jag ska söka jobb här men vafan.. då är jag ju fast. det ända jag vill är att komma härifrån. orkar inte ligga och grina mer i åkes päls mer heller. den har varit blöt konstant i nästan två dagar. han ligger på hallgolvet nu. förmodligen för att han vet att jag inte går och lägger mig och snyftar i hans päls där. väntar tills han parkerat sig i sängen. då får han stå ut med mig en stund till. nu ska jag lägga mig i fosterställning och äta en banan. skitliv

Kommentarer
Postat av: Tina

lill-fisen! varför är du ledsen? jag har försökt få tag på siiri, men hon har inte svarat än. jag ringer nåt imorgon, är det ok? :*

2009-11-19 @ 23:28:46
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0