09.31


tog mig till starten idag. ledarna tyckte att jag såg jääävligt less ut så fick prata lite med min coach. hon bestämde att jag inte ska komma dit mer :) känns bra. måste dock knopa ihop ett cv till på fredag. låter simpelt, ja. men jag måste nämna alla mina bra egenskaper. dom finns ju inte! seriöst. kan inte komma på ens en sak jag är bra på. skeda med åke är jag rätt bra på. men betvivlar på att det kommer att leda till ett jobb. får väl nämna det och hoppas på det bästa



CV

- UTBILDNING; grundskola

- TIDIGARE JOBB; butiksbiträde, personlig assistent

- EGENSKAPER; skeda med the handsome mthrfckr a.k.a sten åke thorsten örjan lundqvist




blir nog ett tip-top cv! nu ska jag nog ta tag i donkey kong country 1 eller 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0