10.29


fan vad trött jag är. men vågar inte somna om. drömde om e-type inatt igen. vad är det här? såhär varken får eller brukar jag hålla på. tina ringde nyss. hon kommer hit! behöver verkligen träffa henne. hon peppar upp mitt liv som fan. även om det nästan alltid mest blir fylla och misär när hon kommer så gör det ingenting. hon är en bra tjej :*

ska till mamma och käka halv ett. är hungrig nu så tycker att klockan kan gå lite snabbare. hittar inte nya avsnittet av project runway :\ ska fälla en tår över det och min jävla mardröm. ta en cigg ska jag göra också

Kommentarer
Postat av: Tina

"hon peppar upp mitt liv som fan. även om det nästan alltid mest blir fylla och misär när hon kommer så gör det ingenting."

haha jag dör. nu blev jag nästan lite ångest-ig.

2009-10-30 @ 14:55:05
URL: http://secceste.blogg.se/
Postat av: cabarethoover

haha. ja men antingen så är det du eller jag som blir skitpackad och gör något dumt. det vet du :P

2009-10-30 @ 18:07:39
URL: http://cabarethoover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0