10.49


har dömt om e-type hela natten. känner mig helt slut, känslomässigt. den jobbigaste natten på länge. har inte vaknat flera gånger som jag brukar heller utan fick stå ut med drömmen väääldigt många timmar. uh. jag orkar inte. världens sämsta start på dagen. i vanliga fall kan jag bara anta att alla dåliga saker som händer är mitt fel men den här gången vet jag for sure att allting absolut är mitt fel. kanske är därför jag är så olycklig. förmodligen därför

satt uppe länge inatt och kollade på insider om familjen grönfors i vojakkala. var efter det tvungen att sitta och läsa om det. somnade alltså sent. vaknade nu. skulle behöva ett par timmars sömn till men vågar verkligen inte somna om. det har inte kommit något nytt avsnitt av two and a half så jag vet inte vad jag ska göra för att hitta lite pepp så att jag kan ta mig igenom dagen. hoppas att det går ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0