11.56


planen var att gå upp tidigt imorse och gå till starten. vaknade av klockan och en självmordsönskan när jag insåg att jag faktiskt skulle till starten. efter att jag kämpat i ca tre minuter med att få upp mina ihopklibbade ögon bestämde jag att starten var en skitdålig idé och somnade om. vaknade igen nu. fail, i know! men vafan. ge mig ett jobb istället. det där suger getingsnopp. på tal om getingar så har jag haft tre stycken här inne på två dagar. en jävla subbgeting attackerade mig också! satt och sminkade mig igår i lugn och ro. kände att det killae på benet och där satt den jävla geting. fick spratt och kastade smink i hela lägenheten. spegeln hamnade vid kattmaten och mascaran vid balkongen. sprang ut i badrummet i ren och skär panik. grabbade tag i det första jag fick tag på vilket visade sig vara en doftspray. sprang skrikande ut till getingen och attackerade den med doftsprayen. som tur var flög den ut och jag stängde. fem minuter efter att jag stängt hör jag ett surrande. då är det en till geting här inne som härjar i fönstret. doftsprayen bet inte på den så fick slå ihjäl den med en tidning. gick och hämtade bajspapper och tog den. gick gråtade till toan för att spola ner den. satt efter det och skakade i ca 10 min

jag har getingfobi. det är ju bara att konstatera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0