13.17


vaknade imorse. mindre pigg, mer positiv. skulle iväg till starten och ha möte med coachen. kändes för en gångs skull helt okej att gå dit. tänkte att mötet kanske ger något ändå. traskade hela vägen dit, det är en bit att gå. såg ingen coach när jag kom dit. frågar uffe vart hon är. han säger att hon vabbar? jag står där som ett jävla frågetecken och frågar om det är något nytt tufft cs-slang? han berättar att hon är hemma med sin sjuka unge. vad är det för subbfasoner? hon hade tydligen varit det igår med. kunde hon inte skrivit en rad eller två i ett mail igår eller idag och skrivit att det inte blir något och att jag inte behöver gå hela vägen dit? oh nej. antar att hon tycker att jag är smällfet och behöver motionen. sur blev jag iallafall. var ju bara att traska hemåt. sprang in på coop och köpte en glass till syrrans unge och kött till mig för att sedan bege mig till syster. ungen var dödssjuk idag, just därför la jag 11 kr på en glass. när jag kommer dit är han pigg och kutar runt. hade lust att kasta in glassen i mikron och gå därifrån men det gjorde jag inte. vill inte göra mig ovän med alla där

nu är jag hemma. hänger runt på spotify. lagom road. men har en film att se. den hette.. sunshine cleaning. haha. verkar riktigt ovettig och orkar verkligen inte se den. har sett lite filmer på senaste men inte skrivit ner vilka det var. får väl börja skriva ned alla filmer jag ser med någon flashig text eller dylikt så att alla förstår. igår såg jag iallafall adventureland. den var rar. känner mig generös idag. ger den 7/10

nu ska jag röka och sen dyka ner i min korsordstidning framför project runway eller sunkfilmen jag inte ens ville se. senare ska jag möta mamma. hittade inget vettigt igår så får försöka idag igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0