13.19


onsdagen var trevlig. blev packad dock. riktigt packad. haha. söp bort min väska i ca 3 min. var på efterfest och drack mäsk och ja. sen gick jag hem. minns inte hemvägen men vafan. har nästan aldrig såna fyllor längre. fyllan resulterade i att jag låg hemma hela dagen igår. eller nej! det gjorde jag inte alls. kl 12 tog jag psykeln och drog till willys. var tvungen att ha kattmat och lite grejer. höll på att dö påvägen dock. fyfan. värsta psykelturen i mitt liv. funderar på att skrota psykeln också. kommer bara att få fruktansvärda flashbacks om jag ska upp på den igen

idag kommer min favorittjej! vi ska dricka öl trots att min ekonomi säger att jag inte borde. hoppas att hon stannar flera dagar. fikonfittan for president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0