14.37


blev väckt kl 10.30 imorse av ett en schysst puma ringde. hon ville mest meddela att hon levde vilket jag uppskattar. var ingen idé att somna om så gick upp och grinade till finalen av hells kitchen. congrats dave. han var den som såg bäst ut så självklart hade han min röst. diskade efter det. var fan rätt mycket disk. jävligt opeppt

har nyss varit ute och gått i 90 min för att inte röka. mitt bland villorna i laggarhult blev jag så jääävla kräknödig! trodde verkligen att jag skulle vara tvungen att stanna och dra en schysst kräks. det gick inte över förrens nu. skitjobbigt. det har gått bra hittills att dra ner på rökandet. rökte två cigg igår mellan 19.00 och 00.30. idag har jag bara rökt två cigg sen kl 10.30. hoppas fan att det håller i sig. måste hålla mig sysselsatt hela tiden. funderar på att haka på hellgren som skulle dricka öl ikväll. då har jag iallafall något att göra och kanske kan hålla mig borta från ciggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0