14.54


yeeey! om 20 min sitter jag och kollar på nya avsnittet av project runway. jävligt peppt! models of the runway ser jag på om.. ja. jag vet inte. tar säkert en jävla tid att få ner. men bara jag får se det överhuvudtaget så är jag en nöjd tjej. tina kommer sen också. vet dock inte när. vet inte heller om det blir öl idag eller imorrn. var en riktig röra lät det som. hoppas att hon kollar upp det. jag orkar inte. funderar på att ta en nap efter project runway. är lite småtrött. mamma låg som en padda på soffan och skulle napa när jag gick därifrån för en stund sen. blev lite avundsjuk. hennes katt har gaser också :( jävligt otrevligt. henne vill jag inte hänga med igen!

kom på att jag drömde en till dröm inatt! drömde att jag och legacy från so you think you can dance satt på en fest med mycket fylla. vi var dock nyktra. en brud kom fram till oss och sa att vi skulle få jävligt schyssta ungar om vi skulle skaffa några. han är ju fresh så antar att han stod för skönheten i dom ungarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0