15.24


hade helt glömt bort bloggen. fan vad seriöst det där lät. ganska opassande eftersom att bloggen är så jävla oseriös. består ju mest av klagomål

fredags var okej. inget att skryta om men. jag, rille, guffeln, jesper och hans tjej satt här. vi körde en 90-tals kväll. körde pandora, maxx, herbie och sånt schysst. blev en jävla massa youtubande. gick ner på lilla runt halv ett eller vad hon var. var helt okej. barkan var svinpackad så släpade runt på honom en stund. orkade inte så länge så han fick vingla hem och klara sig bäst han ville. jag kilade också hem. drog en bärs och youtubade en stund till. sen tok sov jag

igår var en rätt ovettig dag. var inte tillräckligt bakis för att sova bort dagen men för bakis för att ta mig ut och göra något fränt. tog mig till willys och handlade godis på kvällen. jag cyklade! sög så jävla mycket horsepitt så det är läskigt. motvind, ösregn och nästan minusgrader. men jag skulle ha mitt jävla godis. punkt slut. satt och hängde på webbtv resten av kvällen

idag tvättar jag. men det är mest lakan, handdukar och sånt skit. är så trist då men ja, måste ju göras. var nyss iväg och köpte kattmat och cigg. livsviktigt! ska iväg till mamma och käka om en timme. mammas karl hade kastat ihop något tufft tror jag. sålänge det innehåller kött är jag tyst och nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0