16.53


jag har köpt en ny mascara och nya örhängen idag. det var spexigt. köpte skiten på åhléns. planen var att gå hem efter det men fick hjärnsläpp och gick upp mot kvarnen. hjärnsläppet släppte som tur är. men då stod jag där uppe. hade varit jävligt pinsamt att vända och gå tillbaka så fick ta en minipromenad. kilade hem och inväntade mamma, olle och ungen som skulle till willys. fan. jag kan inte bestämma om jag älskar eller hatar människor som uttalar willys på lite svajande svengelska. jag tror att jag gillar det lite. eller det beror på vem som säger det. anyway. planen var att handla mat så att jag klarar mig ett tag. kom hem med mackor och potatisbullar. jag hatar att handla massa mat. det ger mig ångest

har pleasat hela världen nu också genom att kirra spotify. så stfu! gillar det dock inte riktigt. vad är det för fel på winamp? och youtube? jävla nymodigheter. är sugen på öl också en ingen verkar pepp. guffel var ogame, kalle skulle spela tv-spel och varken hellgren eller booben svarar. får väl ligga hemma och glo på film och käka gurka ikväll. bu fucking hu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0