16.56


jag vill dricka öl idag. det ser faktiskt inte mörkt ut. det ser helt jävla kolsvart ut. vad är det här? jag vill bara dricka lite öl och umgås lite. guffel är ju på men hellgren är på någon gay kryssning. i know, det är fruktansvärt och jag borde säga upp kontakten med honom men ja. han får be om förlåtelse för att han kryssade när han är tillbaka. vet inte om jag är pepp på att sitta här med bara guffel. blir säkert skittrevligt men är inte pepp på att öla med bara en person. inte idag. mår illa, fryser och är trött också. sov knappt inatt och blev väckt av åke tidigt imorse. har iallafall köpt en ny pedro idag för deras veckopeng :D den ser ut som pedro men det är inte pedro. det finns bara en pedro. han är bara en musröv. den nya är hel. och så jävla gul. yey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0