19.20


jag glömmer fan bort den här bloggen. den känns lite smått ovärd. men whatever

fredagen var riktigt trevlig måste jag säga. mamma ringde och väckte mig runt 10 eller något. dom skulle rensa i källaren och jag ville vara med och rota i kläd/skosäckar. hittade en tröja min mormor stickat till mig med en älg på. skitsöt. har inte många långärmade tröjor så. hittade min snowjoggers också. nej, dom är tyvärr inte ormskinnsmönstrade a la napoleon dynamite. verkligen tyvärr. när vi rensat klart fikade vi. bu-u-ullar. yum-ey! sen satt vi på deras balkong och snackade skit och drack vin. hetsade hem när klockan var runt 16.30. småstädade lite och fixade mig. kilade till hellgren där han och guffel hängde. vi drack öl. kilade till danne. drack ännu mera öl. drock ner till pickan där vi dansade och drack yttligare lite mer öl. kilade hem precis innan det stängde. drog en kräks trots att jag inte var speciellt packad, jävligt irriterande men ja. somnade jävligt hårt sen

gårdagen var riktigt ovärd. låg mest hemma och rådegade. var iväg och köpte mig en pytt. det var väl det enda vettiga som jag åstadkom

idag har jag städat, tvättat och varit på willys där jag handlade bajspapper, kattsand och 2 kg pommes stripes. är så jävla fattig just nu. har ingen aning om vart pengarna tagit vägen heller. måste svälta mig i veckan eftersom att tina kommer hit i helgen och förmodligen kommer att vilja dricka öl. det får lösa sig. på något jävla sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0