19.39


idag har varit en mysig dag och jag känner mig rätt glad. syster kom förbi med ungen runt halv ett. vi kollade på bröderna fluff och jag fixade mig klart :D började kolla på bröderna fluff och o-m-g. det är ju världens mest geniala program? hahaha. så jävla kul. ungen tröttnade dock efter bara två avsnitt och ville spela blood istället så det gjorde vi. jättekul är det. jag springer/hoppar och skjuter. plus att han byter vapen var tionde sekund men ja.. fick härda. sen lirade vi lite quake också. föll tyvärr inte riktigt honom i smaken. han blev rädd för zombiernas stönande också. fail. han bör tuffa till sig lite. efter det blev han hungrig så vi drog till mcdonalds. han käkade ett happy meal och jag käkade, eh, inget. har inte riktigt råd med sån lyxmat. men snodde några pommes av honom när han inte såg. efteråt ville han härja i rutschkanan utanför. kände mig skitdum när jag stod och pratade högt med honom när han var inne i huset där rutschkanan var. folk tittade underligt på mig. trodde nog att jag var där ensam och att jag hade babycravings. ännu mer fail. efter det gick vi till netto. köpte alfreydo! världens godaste mat. ge mig en årsförbrukning, any day! sen hade syster bett oss gå till gottoteket och köpa godis åt henne och ungen. hon sa att jag kunde köpa åt mig också. köpte en refresher eller vad dom heter? haha. vet inte vad det var med mig idag. hade kunnat köpa käk på mcdonalds och godis för pengarna vi fick av henne men kände mig.. ogirig idag. brukar vara jävligt köpglad annars. anyway. efter det kilade vi hit och lirade lite yoshis island. det var mysigt. sen kom tyvärr syster och hämtade honom. var kul att vara barnvakt idag. han surade ingenting och jag hade så jävla mycket tålamod. är så jobbigt att vara barnvakt när mitt tålamod är väck och han är sur. han ville faktiskt komma hit imorrn med och leka. det känns dock lite för jobbigt. tar det en annan dag

ikväll ska jag nog bara lösa korsord och hänga på webbtv.se. hedt! hoppas att tina kommer imorrn eller på lördag. hon lät tveksam men.. hoppas iallafall :) måste nog dricka lite öl i helgen. känner mig pepp nu. guffeln lär väl vara på iallafall. hellgren sa att han skulle sitta hemma hos en kompis och spela hockey, tv-spel. tror ioförsig bara att han sa det för att verka manlig. får se. han får kirra bildbevis


(~ titel, kommer det för övrigt att stå när jag sett en film och orkar skriva ner det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0