19.44


orkade jag med starten idag? naaae. har drömt så illa hela natten. drömde att tina och jag var i stockholm och söp. hon vägrade att prata med mig så jag fick stå brevid kissie och se jävligt dum ut. när vi skulle därifrån vägrade hon att följa med och ville hellre sitta på en bänk med min pappa som för övrigt är en fet jävla gnidgubbe. men där skulle hon sitta. så jag och carol hannah från project runway skulle sticka hem till hjulsta istället. då gick ett jävla krigslarm och det skulle komma ett mörker med monster och skit. såg på silent hill igår så kom väl därifrån. carol hannah blev iallafall livrädd och drog åt fel håll så jag fick slita tag i shirin, också från project runway, för att springa in i ett hus. där vaknade jag. haha. what the? när jag somnade om drömde jag att jag var i någon blandning mellan hav och sjö i göteborg någonstans. jag simmade som en delfin och var skithäftig. flög över en tombola där trensare stod mitt i havet. det var riktigt befriande. dock hamnade jag mitt på liseberg och vaknade när jag blev påkörd av berg och dalbanan. wierd. slapp iallafall drömma att jag våldtog en tjej inne på coop näras lager igen. tack! verkligen. tack!

har hängt med mamma och ungen idag. vi var på biblioteket. hittade inget vettigt. känner mig dum när jag står vid bok/filmhyllan. känns rätt dumt att läsa böcker OM filmer men ja. kanske borde börja göra något annat än se film. ikväll ska jag iallafall dricka energidrycker och klara donkey kong country 3. höll på med det för ett tag sen men missade en coin på ett ställe. var en tunna jag inte kom förbi. men nu har jag youtubat och kommit på hur man ska göra så ska försöka kirra det sen. måste se grannfejden också. woop-woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0