20.30


idag har jag hunnit vara osams med både åke och min dator. min dator har stängt av sig ca sex gånger. fail! fail! FAIL! vet inte vad den har för problem. försöker kolla upp det nu. anledning till att jag och åke blev osams var för att han la en stor jävla matkräks på min enda matta som knappt går att tvätta när jag tvättat klart allt det andra. då var jag inte glad. brukar inte skälla på honom men då blev jag så jävla less. han fick sitta bakom soffan och skämmas medan jag satt i soffan och grinade. vet inte varför jag började grina över en sån sak. jag brukar ju inte vara så brudig annars. och blödig usch. skärpning. brukar bara grina ibland när jag är snorfull och när jag ser på film. känns inte helt okej att grina över kräks

måste verkligen finnas en anledning till att jag är så blödig och less. känns som att jag varit det ett tag. känns som att åke och puss är de enda som faktiskt står ut med mig. vet inte om jag står ut med några andra förutom de heller. eller jo det gör jag. men ska inte nämna några namn. vill inte att någon ska tycka synd om mig. vet inte hur men på något sätt är väl allt mitt fel. det brukar vara så. haha. vad trött jag blir. ska dricka upp min energidryck och lira peggle om datorn tillåter

lite luv till åke och puss. till er andra. ja. ett finger i stjärten låter väl mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0