21.00


jag tog mig fan till starten idag. helt i onödan dock. kom dit kl 08.15 och fick gå hem 09.30. ass? banderollerna tog slut och det skulle inte komma förrens imorrn. opeppt. gick då hem och sov. vaknade kl 13. fixade om mig. kan fan inte sova med smink. mascaran blir cp i huvudet. fixade om mig iallafall. mötte mamma när hon slutat jobbet. vi tog en promenad till willys. snackade om rökning och pengarna. mina största ångestmoment. bestämde mig iallafall för att sluta röka. nu har jag en cigg till ikväll och en cigg till imorrn på morgonen. paketet ligger i källaren. haha. var mamma som sa. det är ju en jävla process att ta sig ner dit och låsa upp två tusen dörrar så förhoppningsvis funkar det. om jag kan sluta röka kommer jag att ha ca 1200 kr mer i månaden. är ju helt sjukt att jag röker så mycket. röker ungefär ett paket om dagen. måste fan skärpa till mig. var på coop och köpte satsumas och godis förut för att ha något att göra istället för att röka. hoppas fan att det funkar

går väl till starten imorrn om jag inte är död på morgonen eller vill klösa ögonen ur någon på grund av röksug. ska låsa in åke och puss i klädkammaren så att dom kan gå säkra iallafall. grannarna skiter jag i. gillar bara en grannfamilj i porten brevid. eller pappan iallafall. han är alltid skitglad och vinkar överallt. haha. my main man! var jävligt nära på att slita ur mitt löshår förut också. thank fucking god för att jag inte gjorde det. hade nog inte kunnat gå utanför dörren imorrn då. dock sitter det så jävla mycket gamla limrester i håret som jag verkligen inte orkat kamma ur. tar det en annan gång. förhoppningsvis..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0