21.32


dagen har varit bättre än väntat men ändå inte bra. mötte upp mamma på stan halv fyra. vi skulle kolla efter något jag kan ha på mig på bröllopet. känns som att hela familjen tar det skitseriöst. jag åker mest dit bara för att. det är bara min kusin, som jag för övrigt aldrig träffar då hon bosatte sig i australien för ett par år sen. hennes karl ger mig lite panik också. har sett massa bilder på honom. han ser så jävla nervös ut och som att han mer än något skulle behöva göra nummer två. kanske ska föreslå det? känns som att det kan bli en rätt rolig konversation. familjen lär nog inte skämmas. nej då

trött som en gnu är jag. kommer knappt våga sova dock. kommer säkert bara att drömma massa wierd shit som jag inte orkar. lite rastlös blev jag också. har lirat peggle typ hela dagen förutom när jag var med mamma på stan så det orkar jag inte lira mer. har nog inga filmer att se heller. blev sugen på att se re-cycle men den har min syster nallat. måste kanske för övrigt vara barnvakt på torsdag 10.30-13.30. vet inte vad vi ska göra. vi spelar väl lite tv-spel men sen vet jag inte. just ja! ska träffa min coach imorrn kl 10. vart är peppen? lär ju inte komma någonstans iallafall. känns meningslöst att gå dit men antar att jag måste

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0