22.19


helgen har varit rätt trevlig. tina och johan kom hit i fredags. vi drack öl och vin och hade trevligt. sen gick vi ner till picasso och dansade? haha. minns bara att det inte var en käft på dansgolvet. tror som tur var att jag kände mig fullare än vad jag var. sen drog vi till lilla. tina hängde med tommi och försvann spårlöst efter en stund. jag hängde med barkan och fritte. vet inte hur länge dock. gick hem sen. gick ut en sväng till. sen hem igen och sov. det regnade för övrigt hela kvällen. total-fail!

igår var jag seg hela dagen. tog mig till netto för att inhandla föda någon gång tidigt på eftermiddagen. sen låg jag mest. orkade knappt sitta vid datorn. tina ringde och vräkte ur sig lite ångest. det var skönt. då kunde jag också vräka ur mig lite. vad som sades i telefonen är jävligt hemligstämplat!

idag har jag inte gjort ett jävla piss. knappt iallafall. gick upp runt 10.30. låg som en jävla padda och kollade på outsiders till kl 14.00 då jag var tvungen att gå ner i tvättstugan och härja. var inte alls sugen. brukar alltid städa när jag tvättar också men det sket jag i idag. dammade och dammsög i fredags så det får duga. var hos mamma och åt potatis också. kändes spex. jo men fan! har ju tvättat löshåret idag också. hahaha. låter säkert så jävla naturligt att göra det ofta för andra men jag orkar verkligen aldrig. det är så tråkigt och tar tre tusen år att föna. men nu är det gjort. tvättade mitt egna hår också. uh-uh :\

är massa snack om bröllop också. min kusin som bor i australien och som jag aldrig träffar ska upp hit och gifta sig i höst. jag måste ju råbanta om jag ska dit. vägrar komma hit och ba "hej hej! det är jag som är den tjocka missplacerade tjejen i släkten! hoppas att ni gillar mig ändå. he-he!" no.. way. antingen slutar jag äta från och med idag eller så skiter jag i att gå dit. funderar på att hyra med tina som flickvän. är hellre flata än tjock liksom. så tina.. vad säger du? låter 44,50:- lagom? bjud till nu fikonfittan!

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltså, jag hänger på. LÄTT!:)

2009-10-19 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0