22.29


jag är så jävla less. orkar bara inte. trodde att helgen/veckan skulle bli awesome med tina här men nej. träffade henne i fredags och en snabbis igår. jag mår bra när jag hänger med henne men tyvärr blev det typ inget. så jag är fan less. tycker synd om henne också. att det alltid ska bli massa kaos när hon äntligen kommer hit. lär väl ta typ sex veckor innan hon kommer igen. skjut mig

hade möte med min handläggare och coach idag och det gick väl okej. har inte orkat kirra mitt cv än. går väl upp skapligt imorrn och kladdar ner något. fan jag vet inte. vill bara lägga mig med åke i sängen och inte vakna på ett jävla tag

gårdagen var iallafall trevlig. eller kvällen iallafall. efter att jag vinkat av tina gick jag hem till mamma och hämtade mat. kilade sen hem till hellgren där han och guffel var. drack typ två bärs. blev segt när det inte fanns mer så jag kilade hem. blev rastlös på en gång så bestämde mig för att haka med dom ner på san marino. och idioterna sjöng karaoke. var väl mange som pushade men.. ändå. fick dom att köra diana med paul anka. jävligt hett. hellgren satt dock och halvsov resten av kvällen så jag höll mig till guffel

nu ska jag lägga mig i sängen och sura så jävla hårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0