23.23


var på starten imorse. vilket betyder att jag är helt jävla död nu. kan knappt hålla ögonen öppna. har precis sett the toxic avenger. trodde att jag skulle somna efter fem min för att jag var så jävla trött. filmen var dock priiima :D var absolut inte sista gången jag såg den. känns som att jag sett för lite film på senaste tiden

på fredag vaknas det nog bärs. ja jag vet att det bara är onsdag men sprang på hellgroin förut och han snackade något om öl på fredag och guffel. kan nog bli trevligt. var inte längesen jag drack bärs med honom men. alltid lika trevligt. ska tvinga över karln hit imorrn. kan inte få ner något från torrentbytes.net = CUT CUT! han får ta och kirra biffen. annars dör jag. har bara en säsong av seinfeld utbränt, kanal 5 har slutat sända det och jag vägrar att vänta i fem dygn på en säsong. no-no way. imorrn är det ett nytt avsnitt av americas next top model. känns sådär va. glor på det mest bara för att. det är inte speciellt bra. bara jävligt uttjatat. meeen. kommer inget annat vettigt imorrn så får se det. på fredag ska jag däremot se project runway och models of the runway, yeeey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0