kniv? eller vin?


orkade inte alls med starten idag. vaknade av klockan men ville dö så gick upp och mailade. såg då att min coach mailat mig igår och skrivit att mötet med henne och min handläggare idag var inställt. coachen skulle vara hemma med sina sjuka snorunge! blir så trött. allt blev ju helt plötsligt lite jobbigare. dock var det rätt skönt eftersom att det innebar att jag kunde somna om utan alltför dåligt samvete. klockan ringde kl 12 nästa gång. gick upp och fixade till min lite innan jag gick till mamma för att käka. stannade kvar där lite. hängde med henne och katterna. snackade skit och sånt. fixade min djurförsäkring också. nu är mina babes försäkrade. 120 kr/mån kostade det för båda. rätt schysst ändå. var rätt krångligt med priserna om de skulle bli sjuka men skitsamma. 1500 kr kan jag hosta eller låna fram. kan däremot inte trolla fram 17 000 kr som en operation kan gå på. hoppas att dom klarar sig länge. jag och åke brukar ligga och snacka om hur det är när han är gammal gubbe och har skägg innan vi ska sova. det är mysigt. vi är världens mysigaste par. och puss är våran surikatdotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0