ROLL THE DICE


slet ur allt mitt löshår igår. tänkte att jag skulle vara utan ett tag. kl 13 idag satt jag och grinade så.. begav mig till mamma och satte i det. kände mig så naken och uäh. mitt löshår for president! ikväll ska jag inte göra ett piss. eller vafan. kanske städa. om jag orkar. det skulle verkligen behövas. men jag ska tvätta imorrn så kanske sparar det tills då. då är ju allt superfresh imorrn. hell yeah! sounds like a plan

by. the. way. någon som kan kirra roll the dice med fagget fairys till mig? en mp3-fil alltså. har den på spotify men det kommer jag inte långt med. kirra det så får du en femma

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www4.zippyshare.com/d/5657980714/1256579436/56579807.mp3

2009-10-26 @ 19:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0