-


well. var på starten idag. hostar fortfarande schyssta slembollar så satt och limmade fast dvdfilmer på tidningar. brände mig typ tvåtusen gånger på det svinvarma limmet. dock verkade de flesta ha brännskador så. skulle hem till mamma och få mat efter men något jävla ollon hade sågat sönder en ledning så dom hade ingen el. hepp tänkte jag. gick hem och skulle ta en powernap. hann sova fem min innan mamma ringde och sa att hon satt på maten. gick dit och åt. satt på balkongen och rökte och snackade katt efteråt. mammas katt är faktiskt fin. och tjock. riktigt tjock. tjocka djur är gulliga. inte människor. slogs av tanken hur fult det är med feta människor i riktigt höga klackar när jag kom hem. eller normalviktiga människor med tjocka ben i klackar. kanske är därför jag i princip aldrig har det. när jag kom hem la jag mig igen. var helt död. låg och skedade med åke en stund. tänkte somna till framför tvn. då slutade tv och bredband att fungera. jävla skittele2. ringde upp dom. när jag stått i kö typ fem timmar så började allt funka igen. hahaha. vad trött jag blir. och less. fan. men skitsamma. fällde en tår när jag insåg att jag inte kunde få ner film eller kommunicera. uh-uh

nu ska jag iallafall glo evil dead. måste gå till coop och köpa juice och kattmat tror jag. kanske kan låta bli att övergöda katterna och köpa mat imorrn men då kommer åke att bli ledsen :\ puss lever. hon är smal. men åke är lönnfet och behöver mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0