-


sitter och glor på half ton teen och har ren och skär panik. jag känner mig verkligen sådär! när dom går och när dom sitter liksom. jag vet att jag inte är sådär stor men jag är fet. jag vill inte bli som dom. dom känns inte som människor. dom känns som varelser. om jag tittar på en godisbit lägger jag på mig 5 kg. jävligt ovärd skill. säljer den för en femma om någon är intresserad

har ju åke lionsen iallafall. vi skedade i soffan förut. var rätt mysigt trots att han luktade kattmat. vaknar alltid 3-4 gånger varje natt. varje gång ligger han brevid min huvudkudde :D han är så mysig. det bästa som finns. puss också. men hon är så självständig. det är inte åke. han skulle dö utan mig och jag skulle dö utan honom :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0