-


aaah. jag kan fan inte packa. jag ska ligga över hos tina en natt men tack vare att jag är tjock vet jag inte vad jag ska ha på mig. något som sitter iallafall okej en dag kan sitta åt helvete nästa. plus att mitt minne fortfarande är på något safari i afrika. justfan! måste packa ner hårlim. fick pengar av mamma idag för att jag fyller år på söndag så att jag ska kunna köpa löshår imorrn. skulle vilja sy skiten men känner ingen som kan göra hårda inbakade flätor eller kan sy. ska köpa håret imorrn iallafall. känner mig tunnhårig så limmar i lite hos tina. börjar bli jävligt pepp också. vi ska dricka öl och gå ut :D men inte för mycket öl. oooh-no. det orkar jag inte


tajan :D

TAJAN :D


Kommentarer
Postat av: grätha

kinestanten brevid piercingbutiken syr :p men för hur många riksdaler vetifan.

2009-09-02 @ 11:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0