14.16


fyfan vilken hemsk dag. jag vill nog dö på riktigt idag

gick upp imorse och fixade mig för att dra till starten. tredje dagen i rad jag var där (!). var lite sen så mailade min coach att dom inte skulle sätta in någon i cafeterian för att jag var påväg och skulle hinna allt även om jag var lite sen. kom fram. kollade med ledarna för att försäkra mig om att det inte var någon där. får till svar "patrik är där inne. du kan väl gå och hjälpa honom." vad är deras problem egentligen? jag orkade inte. det blev för mycket. eller egentligen är det ju ingenting. hade jag haft en bra morgon, var pigg och visste att jag fick lön för att vara där skulle allt vara lugnt en nej. det är inget fel på snubben som stod där men jag känner inte honom. fick gå in på toan och grina av mig en stund. gick och kollade med han patrik om han behövde hjälp. han trodde att han skulle klara sig thank god. lånade telefonen och ringde agria och kollade djurförsäkring innan jag satte mig brevid christer och klistrade lappar i tidningar. då ringer telefonen. från privatnummer. min största fasa. men svarade ändå. allt hade ju ändå gått fel. det var från psykologiska mottagningen på starrvägen? haha. har inte varit där på mer än ett år. det var iallafall någon läkare som ville träffa mig. knatade dit till kl 10 och träffade han som kallas lång-sam. folk från stan borde veta vem han är. han var seriöst typ fem meter lång! kändes som att jag hälsade på hans dick när vi skakade hand. han ville iallafall bara kolla hur det var och om jag ville ha ny medicin. vad har dom för jävla update där? jag har varken gått hos psykolog eller käkat medicin på över ett år. jävla muppar. och han sam var läskigt manlig. blev nästan rädd. helt plötsligt framstod ju jag faktiskt som överbrudig. på vägen hem mådde jag crap. är så glad att jag inte hänger där uppe längre. orkar inte med det

när jag väl kom hem blev jag tröstad av tina och åke. allt blev lite bättre. vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dom två. dom är det bästa i hela världen! alla måste gratta tina och ge henne lite stock eller något om hon klarade sin tenta förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0