16.53


lyckades ta mig till starten idag igen. helt otroligt. allt som skulle komma hade kommit också. satt och lyssnade på christer i fyra timmar. ville faktiskt dö lite när vi slutade. eller ja.. alla gick på lunch och jag gick hem. drog till åhléns och köpte hårspray och sen hem till mamma. fick i mig lite potatis och grejer. nu har jag precis gått upp. låg och läste en stund för att sedan blunda lite. napade faktiskt inte! men jävlar vad nära det var

ikväll vet jag inte vad jag ska göra förutom att lyssna på samhain. kanske glo den där the hills run red eller vad den hette. orkade inte glo den igår. orkade inte glo klart remaken av children of the corn heller dock. haha. vad kass jag är. har 20 min kvar på remaken. men den var fan inte okej alltså. vet inte om jag kanske till och med ska strunta i att glo klart. måste nog till coop och köpa kattmat. känns jävligt jobbigt men måste nästan ha lite mjukmat att variera med. blir så dyrt eftersom att dom äter som två utsvultna judar. men ja. dom är min huns så det får gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0