19.16


yey! trots den oexisterande livspeppen imorse har jag ändå lyckats åstadkomma endel. efter starten coopade jag. kilade hem. åt en macka. höll på att kräkas av trötthet. hatar verkligen när det blir så. tänkte att napa bort illamåendet och tröttheten var en bra idé så la mig med åke i sängen och toksomnade. vaknade runt kl 13 eller vad hon var. degade lite innan jag samlade ihop tvätt och drog till mamma. hängde med en nya katzen. den är skitsöt. och gillar mig. vi åt ost och fläskpannkaka. sen kollade vi på simpsons och kramades. skulle ringa upp till stockholm och kolla lite grejer. det glömde jag självklart. hade med mig numret och allt. blir så jävla trött på mig själv! men det är lugnt. ska lägga mig i fosterställning och böla lite sen

nu har jag nyss städat klart. skurade kattlådan och allting. kom på att jag köpt på mig jävligt mycket kattsand så det var lika bra. skurade den för kanske en kvart sen. den lär vara full med diverse avföring och slattar nu. skitkul att skura lådan då. nu ska jag duscha innan jag ska se film. tänkte köpa remaken av children of the corn och the hills run red. kanske är något vettigt. dunno. måste hinna se hollywoodfruarna också. anna anka for president!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0