22-20s - such a fool


gårdagen var skoj. rille och guffel kom hit och ölade lite. efter en stund kilade vi iväg till emelie. där var det några brudar som faktiskt var riktigt trevliga. vi ölade lite mer. fick en shot som var sviiingod. sen gick vi ner på lilla. var trevligt där med. hittade någon jävla nisse utanför som var så jävla obehagligt. vi satte oss på en trappa och snackade lite efter att krogen stängt och han skakade av nervositet. sen sa han att han älskade mig. haha. fick berätta för honom att det gjorde han inte alls. han insåg det själv och bad om ursäkt. snackade en stund till innan jag kilade hem. var helt slut och tokdäckade i sängen. sov till och med med smink. jag var svintrött

idag har jag inte åstadkommit något vettigt. har typ.. sovit. glott two and a half men. var hos mamma en sväng också. jag, mamma och ungen hängde på youtube. haha. sen lekte mamma och ungen någon jävla lek och ungen berättade för mamma vad hon skulle säga när hon använde sin kraft. mamma var så jävla hår när hon satt där och gormade typ "BACKUGAN ATTACK!" och sen skulle hon säga "otalkort"? vi förstod ingenting men.. det är väl någon slags force. hahaha. kul var det. dissade dom och gick till coop och köpte lösgodis för 10 kr. blev typ sju bitar. har ändå ångest. ont i magen har jag också. och saknar tina så jävla mycket. typiskt fisgrisar att bosätta sig tusen mil bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0