22.15


vill börja med att bojkotta det här jävla vädret! what the..? kunde fan inte ens tända en cigg nyss. och då har jag ändå bara fransk balkong. regn och blåst. uäh! det andra jag är sur på är att jag målade naglarna förut innan jag limmade hår. fail. nu har jag lim på hela fingarna/naglarna. det tredje jag är sur på är petra mede. kan ju börja med att fråga.. är hon komiker? hon är med i roast på berns och sitter bland alla komiker men hon är ju inte rolig? har verkligen aldrig, någonsin skrattat åt henne. hon ger mig lite panik på något sätt. obehaglig människa. påminner mig om linda bengtzing. anyway! petra mede stod och drev med christoffer appelquists vikt hela tiden! hon var där för att roasta henrik schyffert men struntade i honom och stod och sa att christoffer var tjock och jämförde hans vikt med olika saker hela tiden. jävla skitbrud! man får vara lite småtjock som man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0