cee why - water torture


gårdagen var trevlig. hängde först med rille och jesper hemma hos jimmy. var inte en käft över 12 där tror jag men w/e. gick på harrys med fritte. det var trevligt. gick hem efter det. fick snefylla och började grina och tycka så jääävla synd om mig själv. mötte upp kalle utanför folkets hus och satt och snackade en stund. vinkade av honom och hans cykel och gick hem och sov. somnade kl 07. jävligt lyckat. not

ikväll ska jag iväg på en lite tillställning. guffel och hellgren är där. resten vet jag inte vad dom heter. säkert ett gäng muppar men. kan säkert bli kul. har ju öl så. planerar att vara hemma hyfsat tidigt om det inte visar sig vara svinkul där och jag vill ut på krogen. men betvivlar det. nu ska jag gå. ända till jägaregatan. peppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0