cradle of filth - lord abortion


fyfan vilken hemsk jävla natt! har hostat slembollar till höger och vänster och drömt om en galen robert gustafsson i röd volvo 240 som kör i hjäl barn i laggarhult. ville verkligen dö imorse när jag första gången vaknade av väckarklockan, som jag för övrigt dissade. ville dö ännu mer andra gången jag vaknade av att puss satt och slickade på en påse. fick henne inte att sluta heller. fick springa upp och kasta ner påsen i påslådan. jävla helvete vad sur jag var. och efter promenad till soffan, köket och sedan sängen kunde jag inte somna om. faaan. klockan var 11 när jag gick upp men var trött och behövde verkligen sova mer

nu har jag kastat in tvätt och hällt upp diskvatten. är inte ett dugg pepp på att städa och tvätta. uäh. försöker att peppa upp mig med cradle of filth och white lies men det går bara åt helvete. har rökt typ tio cigg idag också. jävligt illa. well. ska ta en cigg till innan jag drar på mig diskhandskarna och dyker ner i diskvattnet!

jo förresten! mammas katt sälen kanske ska få en kompis :D sälens syrra mysan dog för ett tag sen och sälen hon har varit lite ensam sen dess så mamma och olle funderar på att kirra en katt från ett katthem åt sälen. som för övrigt är en africa bambata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0