css - move (metronomy remix)


har haft så jävla roligt den här helgen. eller ja, hela veckan har varit underbar men meja leza har jag ju redan berättat om.

i fredags degade jag nästan hela dagen för att orka med lite öl på kvällen. tina kom hit och vi började öla. var väl tänkt att vi skulle till robin och hans tjej där johan, stina och månsson var men vi orkade verkligen inte. vi ölade på och gick sen ner till lilla där det var helt jävla galet. hahaha. träffade på mini hartikainens, johan och lisa. vi satt på stolarna och vevade med armarna. lisa kastar upp sitt ben på bordet och börjar flappa med sin trasiga klack som flyger åt alla håll och johan tar en stolsdyna och börjar köra så jääävla hårt luftgitarr. hahahaha. jag trodde verkligen att jag skulle då. garvade så att jag fick andnöd och ont i magen. vi satt nog och asgarvade i en kvart. sen försvann johan och lisa och lilla skulle snart stänga. jag och tina kände att vi var tvunga och höra lite pon de floor och det fick vi. haha. vi körde igång ett litet dansgolv och pumpade och flängde så jävla hårt. hahaha. gud. jag dör. när det pumpats färdigt drog vi ut. alla som jag kände försvann så hängde med någon random snubbe i bandana. vi stod och snackade unreal tournament och det var rätt trevligt. då kom det fram någon jävla snubbe som tydligen fick betalt av sin kompis för att gå fram till mig och säga att kompisen tyckte att jag var söt och att han skulle uppskatta om jag kunde gå fram och prata med honom. jag dog av garv och vägrade prata med muppen. sen drog jag hem

igår låg jag inne och degade hela dagen trots att jag inte var ett dugg bakis. det var rätt surt men hade verkligen inget annat att göra. var segt. efter mycket om och men kom jag och tina fram till att vi skulle dricka lite folköl här och sen gå ner till erka. stina kom förbi här och inväntade erka och sara som var packade och söliga. till slut kom dom hem och vi kilade ner. garvade som fan då också. erka satt där i sin jävla frukthatt som han fyndat på ikea någon gång. det var riktigt kul. tinas och mina folköl tog slut snabbt så vi bestämde oss för att gå ner till lilla en sväng och glo. var trevligt det med. satt och smuttade öl typ. inget jättehäftigt. träffade på snubben som fick betalt i fredags för att gå fram till mig och ja.. läste ni ovan så hänger ni med. snubben var rätt trevlig och verkade tycka att det var lite pinsamt. hur som helst som visade det sig att killen som betalade hette olle och var bonde. han var tydligen inget kap eller. surprise liksom. inget mer hände så jag och tina knallade hem

idag har jag inte gjort något vettigt förutom plockat lite här hemma och diskat. har hunnit glo igenom datorn för att se vilka osedda filmer jag hade och det var några stycken faktiskt; district 9, next day air, the shortcut, watchmen, little ashes, frailty, grace, the boat that rocked och lesbian vampire killers. ska med olle till willys om en stund och sen glo film resten av dagen. jävlar vilken spexig födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0