grafton primary - i can cook


trodde att jag skulle dö imorse när jag vaknade. hostade slem över hela lägenheten. skitschysst. måste leta igenom katternas päls innan jag somnar och se om jag hittar några torkade slemkluttar. blev lite bättre efter en stund iallafall. haha. efter tre cigg eller något dvs. kletade lite smink och kilade ner till coop. hittade jävligt billig skinka! kände mig så jävla tjock och nöjd då. mhm! gick hem och glodde film. har glott year one och infestation. year one var rätt dålig. har hört att det var en komedi men den fick fan inte mig att garva. infestation var någon typ av skräck/komedi. riiiktigt fin! skulle lätt kunna se om den. var några skitstora insekter som tog över en stad. hihi

nu sitter jag och är riktigt jävla rastlös. är inte pepp på att se någon film som ligger på datorn eller står i filmstället. har löst så jävla mycket korsord så att jag har ont i handen och fingrarna. pratade nyss med tina också. hon är så söt. har varit skitduktig och härdat med tentan. blev ändå lite ledsen nu innan vi la på. är så jävla less på livet för tillfället. jag bara sitter här och glor film efter film. pillar på åke. ser en till film. vill flytta upp till tina och typ.. leva? anyway. ska lägga mig i fosterställning i sängen en stund and have myself a little cry

Kommentarer
Postat av: Tina

flytta upp hit! jag saknar dig jättemycket! ska också lägga mig och gråta en skvätt :´(

2009-09-13 @ 23:57:14
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0