kanye west - love lockdown


håller fan på att bli sjuk. dör om det är baconsjukan. orkar verkligen inte med sån skit

vaknade kl 11 imorse. tänkte att jag bara skulla fixa till mig lite grann men det slutade med att jag och mitt hår hamnade i en hederlig catfight. håret vann och såg åt helvete ut. crap. mamma och ungen kom hit. visade mamma videon från major lazer. hon dog. visade henne videon där han humpar folk. hon dog lite till. men förstod att vi haft kul och tyckte att det var rätt kul med tinas sköna svettorkningar. just då skulle man haft vindrutetorkare i fejan. får bygga ihop något sånt innan nästa event. vi hängde lite här innan vi drog dit och käkade pizza. är nyss hemkommen. stannade på coop och köpte en korsordstidning och piggelin. tycker jävligt synd om mig själv. mamma skickade med mig lite alvedon iallafall. har inte sånt hemma. är nog inte så ansvarig som man ska vara när man bor själv. mamma sköter fortfarande den biten. typ.. köper alvedon, köper mat, lagar mat och allt sånt. haha. hon är rädd att jag inte ska käka om hon inte födar mig tror jag. stackarn. hon borde se på mig att jag äter som trettioelva utsvultna judar.. med hopp

annars händer inget kul. jag går runt och saknar tina.. som fan. vill åka upp dit men har verkligen inte råd. det gör mig less. jag är less. men tina ger mig lite pepp iallafall. och åke och puss såklart! :*

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag saknar dig också! Jag vill att du ska komma hit! haha, kul att jag kan glädja din mor med min svett i alla fall. vad tyckte liam om videon? :D

2009-09-10 @ 23:26:35
URL: http://secceste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0