koop feat. ane brun - koop island blues


EYEYEY! gick upp tidigt idag. kl 06.30. sminkade mig, fixade hår och sånt skit för att kila till starten. känns som att jag inte varit där på tre veckor men var faktiskt där en dag förra veckan. inte för att det är vettigt men. hade köpt en redbull som jag skulle ha till frulle påvägen dit. knatade hela vägen. kom fram. svettades som en mediumstekt jude. härjade in på coachens kontor där hon och ledaren satt. dom satt och garvade åt mig och mina svettningar en stund. ledaren skulle följa med mig och visa något. på vägen kläcken hon ur sig "du ser ut som vampyrerna i twilight. i kinda like it!" hon använde inte uttrycket "i kinda like it" men vafan. ser jag ut som en blekfet vampyr eller? tackva. hon fläktade mig lite med en tidning innan hon sa att jag kunde gå hem och svettas av mig där. fick då promenera hela vägen hem till mamma. vi satt och kollade lite katter eftersom att hon och olle ska kirra en till efter att mysan kilade till himmelen. och JOEY@stockholms katthem.. you've got my vote! he's a handsome motherfucker. inte i klass med min åke med bambata-pung men ändå. vi hittade inga jättevettiga så vi kedjerökte innan vi hämtade ungen istället. drog ner till biblioteket där jag lånade en bok som hette inte riktigt lagom. handlar om extremvåld, filmcensur och subkultur. verkade passa mig så jävla utmärkt. är ingen bookworm i vanliga fall men den här kanske jag faktiskt orkar läsa klart. lånade två kattböcker också. efter biblioteket gick vi till leksaksaffären och sen hem. käkade och skit. åkte till willys för att jag skulle handla lite mat. det enda ätbara jag köpte var en gurka och ett paket pasta. haha. fan vad trött jag blir på mig själv! tjocka människor ska gilla att köpa mat. vet inte vad som är problemet

nu har jag rätt nyss pratat klart med tina och gett bambata-pungen mat. han verkligen tiggde. skrek som fan. men det var inte längesen han åt. antar att han brås på mig. ägare av en magsäck utan stopp. är pepp till helgen. hellgren härjade om galej. verkade jävligt game. om det skiter sig så ville mamma komma hit med en flarra vin och lira lite tv-spel för att sen gå ut en sväng :D blev lite kluven. inget tufft brukar hända men nu händer allt på samma gång. eller ja.. haha. i min värld är det mycket grejer

nu ska jag dricka upp min eko öl och lyssna på musik. kanske äta något. gurkan känns pepp. pepp! PEPP! PEPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0