major lazer - pon de floor


ja, jag kör samma rubrik idag igen men vafan. jag är besatt. onsdagen var så jävla bra. helt galet! jag tog tåget till stockholm rätt tidigt. var framme 11.30. tina mötte upp mig. vi mötte upp stina. drog och köpte hår och kollade kläder. käkade och lite skit. tina och jag vinkade av stina och drog hem till tina i hjulsta. segade som fan en stund eftersom att båda hade gått upp tidigt och var helt döda. vi fixade oss. drack lite och efter det tog tunnelbanan in till stan. kom fram till debaser medis runt 22 tror jag. traskade in och drack öl och småhumpade lite på sidan av dansgolvet medan vi väntade på major lazer. sen kom dom. vi stod längst fram. och fyyyyyyfan vad bra det var. sånt jävla ös. har aldrig varit med om liknande. och har aldrig svettats så jävla mycket. det rann verkligen. kände droppar från pannan på händerna och ja. skerrit bwoy var helt galen och måste fan gå på något. haha. shit. jag är inne i ett lyckorus som jag kommer att kunna leva på jävligt länge. anyway. dom höll på en timme eller något. då tog jag och tina bussen till berns där det var någon typ av efterfest. när vi kom dit var det svindött men sen kom alla. och det var sånt jävla ös då med. folk slet och drog i mig. skerrit bwoy stod bakom oss och shakade som fan. robyn stod också där och körde hårt. var massa skumma människor som stod bakom dj båset som jag inte kände igen. eller jo! mackan från fattaru kände jag igen. har förträngt vad har går under för namn nu men skitsamma. bästa kvällen i mitt liv och jag går runt och småpumpar och nynnar på pon de floor medan jag emellanåt väser "major lazer major lazer ooooooh yeeeeeah". SICK! fyfan vad bra det var. verkligen i klass med depeche även om det inte går att jämföra. golly fucking moses!




SKERRIT BWOY! helt jävla galen. hade dött om han kastat ner mig på golvet, humpat mig och efter det tagit tag i mina ben och kört en snygg skottkärra över dansgolvet


Kommentarer
Postat av: Tina

hahaha alltså jag dör när jag tänker på att han skulle köra en skottkärra med dig över hela bernsgolvet :D:D

2009-09-04 @ 15:16:58
URL: http://secceste.blogg.se/
Postat av: cabarethoover

ja men det hade jag inte klarat. hahaha. hade verkligen dött. hahaha. kan se framför mig hur han skottkärrar runt med mig, står och daskar mig i röven några gånger, kastar mig på golvet och sedan flyger på någon annan stackars tjej och jag bara ligger där som ett jävla frågetecken :D

2009-09-04 @ 15:47:07
URL: http://cabarethoover.blogg.se/
Postat av: jk++

haha, men alltså, daggering... det är lite VÄL! :)

2009-09-06 @ 19:23:43
URL: http://jkplusplus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0