misfits - scream


har varit vaken ett tag men inte orkat rota fram sminklådan förrens nu. börjat sminka mig men är inte pepp och då blir det tråkigt. måste köpa kattmat. funderar på att ta en promenix till kvantum och handla det där. känns som att dom har mest att välja mellan. funderar på att ta mig ner på stan och köpa nagellack också. och cigg. fan det var ju rätt mycket ändå. tar väl kattmaten på stan då. ikväll ska jag, mamma och hennes karl åka och kolla på katt :D dom ska ju köpa en kompis åt sälen. mamma hängde på blocket igår och hittade en i julita så dit ska vi. det fanns tydligen kattungar där också. är väl därför jag följer med. dom kommer att få slita bort mig därifrån. inte för att jag vill ha någon kattunge. det är fan rätt jobbigt. åke och puss är mycket trevligare nu än när dom var bebisar

har kommit på att jag fortfarande är dödskär i michale graves. precis som jag var när jag var 15. han är ju pissnygg + att misfits är svinbra. måste kirra en ny sån t-shirt. har en men den är rätt skabbig. hittade två svinfina på ebay men den var dyr :\



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0