modest mouse - education


jag slapp bli svinsjuk, thank god. trodde verkligen att jag skulle vara död idag men är bara småseg och täppt i ena borren. hatar att vara det dock. det rinner som fan men går inte att dra in eller snyta ut. helvete! men ja. har fixat mig lite och ska snart kila iväg till hellgroin. han, guffel och petter (?) skulle sitta där och dricka lite öl. dega typ. tror jag iallafall. orkar inte med någon fylla. är som sagt lite sjuk

tar förresten tillbaka det jag skrev om att tyra banks är fet. eller inte tar tillbaka. om man glor the tyra banks show så är hon fan fet! nästan lika fet som jag. men såg s13e01-02 av americas next top model igår. där var hon typ.. smal? inte som jag föredrar henne vilket är när hon var med i the fresh prince of bel air. där hade hon så jävla snygg kropp. men det var ju tvåtusen år sen så alltför mycket kan jag inte kräva. cred till henne som blev smal igen iallafall! yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0