nina martine - kick it (stereoheroes remix)


nu kom jag hem från starten. andra bruden som brukar vara där med mig var sjuk idag. fast betvivlar att hon var det på riktigt. hon hade uppskrivning idag och ville nog vara ledig. det kan jag ge henne. jag är givmild idag. jag överlevde. kom dit någon gång mellan 08.15 och 08.30. då skulle 20 mackor värmas och göras iordning. bruden som hänger där skulle tagit fram det igår men det hade hon inte gjort så fick värma alla. jag sket i att ta fram några tills imorrn! payback time! hahaha. nej :\ jag glömde faktiskt. fail. kl 09.30 hade alla rast och det är då själva fan vad folk äter mackor. efter frukosten var jag duktig och torkade av, dammsög och diskade. dammsugaren där är så jävla swell! den suger skitbra. typ som en universitetsutbildad hora. gjorde lite sallad och grejer också. sen var det lunch. det är fan inte lätt med bara två micros att värma bröd, två piroger och två pajer samtidigt. plus stå i kassan då. fattar inte. folk kan ta med sig ett äpple och vara tysta. eller jag ska inte säga något. är hungrig nu och har INGENTING hemma. eller jo ett halvt paket pasta. men har inget till. inte ens ketchup. ska nog kila ner till coop på stan och se om dom har vettig potatis. eller netto kanske. men hatar netto. kanske skulle löka mig upp till willys. hurtan-ey?

imorrn ska jag till tina också och jag är riktigt jävla pepp. dock får vi åka buss rätt länge för att komma hem på natten men. det ska nog gå. får väl gnugga ass mot chauffören eller något. lär ju inte uppskattas. jag skulle inte uppskatta att en lönnfet brud stod och gnuggade på mig när jag körde en buss iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0