santigold - my superman


det är då själva fan hur pepp jag är på att ligga med andré wickström på ett jävligt classy hotellrum i göteborg. hur gammal är karln? 40? nej det kan han inte vara. vet inte om han är speciellt snygg heller. men på något sätt är jag så jävla pepp. skulle inte det funka kan jag tänka mig att ligga med hakan serbes i ett sunkigt motellrum i arizona. det skulle nog vara rätt tufft. peppen!

annars händer inget tufft. jag hänger runt här med åke och puss. glor lite på tv. reflekterar över om jag älskar eller hatar anna anka. gillar namnet som fan iallafall. haha. garvar lite när jag hör det. precis som när jag hör fittja. ja jag vet. det är skitbarnsligt men det struntar jag i. nu har petra mede gjort sitt i roast på berns så jag kan återgå till tvn. AFRICA BAMBATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0