spank rock - what it look like


fan vad trött jag är. satt och spelade donkey kong country 3 till kl 03 inatt. gick upp runt 11 idag. nu är klockan 13.30 och det enda jag gjort är diskat och glott americas next top mode, top chef och finalen av project runway australia. project runway australia var ju peppt iallafall. anthony vann. gillade hans kollektion bäst. de andra var rätt tråkiga. särskilt williams

dagen projekt är iallafall köpa cigg och klara donkey kong country 3 med bonusbanor och allt. kör med walk through. en del bonusbanor går ju inte att hitta annars. har klarat spelet förut men då med skitdåligt score. buh. inga filmer har jag att se kom jag på. måste kirra det. orkar inte sminka mig för att köpa cigg heller. big poopy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0