the presets - down down down (midnight juggernauts remix)


ovärd dag. vaknade redan kl 10. gick upp och degade vid datorn. körde ner lite serier. inget vettigt. men imorrn kommer project runway s06e06! peppen! anyway. satt och degade till kl 15 eller något. kilade ner till coop. köpte juice och grejer. gick hem och degade lite till. gick till mamma och käkade kl 18. sen dess har jag degat ännu mer. haha usch. känner mig som en riktigt sunkig pösmunk

tvättade håret förut. löshår och allt. självklart kanar en del ner och resten åker ur. fan vad sne jag blir. hatar nytvättat hår. det luktar ju gott men är så jävla ovärt. mjukt, urkammat och uäh. gillar håret bäst när det är fixat 3-4 gånger. går inte att göra ett piss med det när det är nytvättat heller. har limmat i det som gled ur iallafall. känns som att det sitter rätt illa och inte har det torkat heller men vafan. jag orkar inte säger jag! rastlös blev jag också. har inga korsord att lösa och är opepp på film. youtubar nog lite depeche innan jag kör en sked med åke och sover. kanske skriver något vettigt imorrn om jag inte är så sur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0