10.24


fan.. jag skulle vilja dra till katrineholm imorrn. alla jag känner här är upptagna eller drar. elin är hos nicklas, tina drar till katrineholm, fritte är i skåne och therese jobbar. så jävla tråkigt. eftersom att ingen är hemma har jag ingen kattvakt och vet därför inte om jag kan åka. dom klarar sig ioförsig om jag drar imorrn och kommer hyfsat tidigt på söndag men.. jag vet inte. får väl prata med mamma sen

vilka dagar är det meningen att man ska dricka öl förresten? ALLA drack ju öl igår. och tunnelbanan gick hela natten. vad är det för skit? ingen har sagt ett ord om dom spexigheterna till mig. well. ska vakna till och fundera på vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0