10.34


jag är nyvaken och har lite livspepp!

gårdagen var riktigt jävla awesome. natten till igår satt jag och hängde på platsbanken i vanlig ordning. hittade ett jobb som kassörska på en restaurang vid tekniska högskolan. dom sökte någon omgående och man kunde bara ringa. eftersom att jag tycker att det är jävligt jobbigt att ringa och ha sig så funderade jag på strunta i det ett tag men skrev ändå upp numret. vaknade skapligt igår och bestämde mig för att ringa. ringde en gång, inget svar. ringde igen, snubben svarade men hade kass mottagning. under minuten vi pratade kom vi iallafall fram till att jag skulle komma till restaurangen kl 18.30 igår. drabbades av världens hets/pepp. sprang till arbetsförmedlingen här borta i spånga och kollade upp nystartsjobbsgrejen och skrev ut mitt cv. åkte till sundbyberg och handlade duschkräm och grejer för att inte se ut som en lurk. sen fixade jag mig från kl 13.30 till kl 17.30. tackar fan för att jag gjorde det men det kommer jag till. tog tunnelbanan dit. fick hjärnsläpp och blev osäker på åt vilket håll jag skulle åka när jag väl var på t-centralen. hamnade på rätt iallafall. när jag väl var framme fanns det inte en enda skylt nere vid tågen. inte en käft visste vart stället låg. hittade tillslut en gubbe som visade vägen :* såg jävligt mycket snygga människor på vägen. det var myggjagare, snedbenor och stora brillor. jag var höll på att dö. fick bojkotta alla handsomemthrfckrs eftersom att jag faktiskt hade viktigare saker för mig. restaurangen var lätt att hitta. jag kilade in. blev erbjuden dryck två tusen gånger medan jag väntade på chefen och alla var helt sjukt trevliga. satt typ 10 min innan chefen kom. han var också hur trevlig som helst. sa att han älskade min klädstil och frågade om jag var frisör eftersom att jag hade så snyggt hår. haha. skitkul. sen satt vi och småpratade lite. jag frågade om han träffat fler personer tidigare på dagen och fick till svar att det hade han men ingen var som jag. hihi. det är bara halvtid just nu men han började snacka om att jag senare ska börja heltid i ett café dom ska öppna och att han ska skicka mig på kurs och grejer då. kändes så jävla bra. innan vi gick blev jag erbjuden ännu mer att dricka plus att han tyckte att jag skulle äta något. riktigt jävla awesome! såg lika många snygga på tunnelbanan påväg mot t-centralen också. det där är min nya hood alltså!

det känns riktigt jävla svinbra. peppen blir ju inte mindre av att jag ska få dricka öl ikväll. tinas mikael hade fest. johan kommer också upp en sväng. har inte träffat honom på ett tag så det ska bli trevligt. innan vi bränner iväg till bolaget ska jag nog städa lite. kanske skulle börja med det nu.. MEN JOFAN! just det. måste tipsa alla typ två läsare här att handla på barnavdelningar. häromdagen köpte jag en blommig klänning för 49 kr och en run dmc t-shirt som jag letat efter i 20 år för 129 kr. i förrgår köpte jag ett par svarta jeanstights där också för 130 kr. det tar fem minuter för mig att få på mig dom men.. när dom väl är på håller dom in allt fläsk som någonsin funnits på kroppen. SWELL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0