18.35


~ chloe
~ leap year


det har hänt så jävla mycket på senaste och jag orkar inte dra allt men kan dra den korta versionen. jag har flängt runt på rekryteringar i hela jävla stockholm. i tisdags kom det fram en tjej till mig och frågade om jag var modell. efter att jag garvat lite och berättat att det var jag definitivt inte så berättade hon att hon kände en fotograf från london som skulle komma till sverige på onsdagen och hon kunde fixa så att jag fick träffa honom. jag missuppfattade allting. trodde att jag skulle hjälpa honom att förnya sin portfolio och tänkte att det kunde säkert vara ganska kul men nej. mailade honom när jag kom hem och han tyckte att vi skulle ses igår kl 14.30 vid fontänen utanför centralstationen. när jag kom dit mötte tjejen upp mig. vi gick in i lobbyn på hans fancy schmancy hotell. hon berättade lite om honom och visade mig hans gamla portfolio. jagade upp mig när hon berättade hur speciell han var och han skulle se rakt igenom mig om jag drog på en mask eller vad fan det var. hon tog med mig till en pub och visade mig vart han satt. vi satt och snackade en stund. han berättade att han i vanliga fall inte träffar "modeller" och att han typ lagt av med allt men att tjejen som hittade mig verkligen ville ge mig en chans till att bli modell. han berättade att de flesta hon hittat på stan oftast blir väldigt framgångsrika. sen berättade han om hur driven man måste vara och bla bla bla. han berättade att jag hade ett fint men udda face och om jag skulle bli modell skulle jag förmodligen göra lite mörkare grejer men att jag förmodligen skulle lyckas. han snackade om att det kunde vara bra för mig att resa till japan och skit men jag kände bara.. vafan. jag har aldrig velat bli modell. jag vill inte åka till japan. jag är inte speciellt driven. han sa att vi kunde ta lite bilder där inne på puben men jag kände verkligen bara nej.. det är inget för mig

det var så jävla wierd men samtidigt lite kul. tycker dock fortfarande att jag är grotesk och förstår inte vad fan tjejen såg. hon visade mig lite bilder på sig själv från sin tid som modell. sen berättade han att hon varit med i elite. det var riktigt coolt. haha jävla dag alltså. jag blir så trött

Kommentarer
Postat av: grätha

men typ AWESOME ? har alltid tyckt att du är skitsöt, vacker osv duvet. go for it tycker jag ! lägg av med att sitta framför webcamen och testa the real thing tycker jag :D:D

2010-04-27 @ 22:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0