00.23


pratade med fisen förut. hon skulle ut och dricka öl. blev lite avundsjuk. istället för att dricka öl sitter jag hemma och kollar på svenska hollywoodfruar. jag älskar maria montazami. haha. jävla sköning. kan erkänna att det faktiskt låter som att hon går på något men hon är så mysig. kollade mitt bmi förut också. INTE nöjd tjej. hade fan 20 i bmi. tror att 20-25 var normalvikt. 19 och under var undervikt. jag vill fan ha.. 14-15. det här året har jag som mål att gå ner 10-15 kg. om jag lyckas med det kommer jag att vara lycklig. kanske ska satsa på att gå ner 10 kg till sommaren och sen resten efter. bara att det känns som jag sitter fast nu. vetifan hur jag ska lyckas gå ner mer. gå ut och gå går ju inte. eller klart att det går men det är fan inte roligt. går ju knappt att gå

får fundera på saken när jag ska sova. syster och ungen skulle komma och hämta filmer imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0