00.39


nu jävlar bor jag i stockholm! flytten gick hur bra som helst och katterna känner sig som hemma. tina fisgris ligger och sover tror jag. lämnade henne för en stund sen så hon borde sova när som helst. hon jobbar sön 08.00-mån  08.30. haha. vafan ska jag göra hela dagen imorrn? det är ju alla hjärtans dag och allt! kanske ska leta upp tobak till vattenpipan, vira in mig i ett täcke och sitta på balkongen och bolma. måste packa upp ännu mer också. uh. vill aldrig mer flytta. är helt slut så tänkte försöka sova snart. det jobbiga är att jag måste sova med tvn på. annars får jag ligga i flera timmar innan jag kan sova. vill inte väcka fisen heller. hoppas att hon inte är lättväckt

ska pussa lite på lellonhannen innan jag somnar. vafan! har ju skaffat facebook också. men fattar ingenting. haha. tina försökte att förklara lite förut men jag satt bara som ett frågetecken. hade 40 st vänförfrågningar när jag reggade mig? poppistjejen. eller så har alla gått efter sin msnlista (?), som tina försökte berätta. kommer att dyka upp en ny blogg snart också. förmodligen full av ångest, fylla och misär. i dare you to read it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0