01.10


jag var jag så jävla pepp på flytt och allt igår. det är jag inte idag. hade tre månaders uppsägningstid på mitt bredband som jag inte hade en jävla fittaning om! allt går emot mig. känns som att jag försöker att segla i motvind. ska till mamma imorrn och ringa arbetsförmedlingen, heimstaden, katrineholms energi, arbetsförmedlingen, försäkringskassan och ja.. vet att det var mer men kommer inte ihåg vad det var. orkar inte tänka efter heller. åååh. ge mig pepp! hade planerat att gå ut nu i helgen som kommer. är ju sista gången jag kommer att dricka öl här på.. förmodligen minst ett halvår. men har jag pengar? neeej. pengar är alltid ett jävla problem

nu ska jag hetsröka lite och slå på en kudde. sen försöka att sovaa. kan ju grina mig tills sömns om inte annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0